Pytanie z dnia 23 listopada 2015

Witam. Projektantka robiąca projekt mojego mieszkania wykonała go niezgodnie z moimi oczekiwaniami. Moje wytyczne zapisane są w mailu. Pomimo tego chce zapłaty w wysokości 2000zł. Nie było podpisanej żadnej umowy. Dostałam jedynie mail z kosztorysem, który również mailowo zaakceptowałam. Uważam, że skoro nie mogę wykorzystać projektu to nie powinnam płacić. Czy mam rację?

Jeśli projekt jest niezgodny z zamówieniem, to może Pani żądać poprawienia projektu zgodnie z oczekiwaniami, pod rygorem odstąpienia od umowy. Proszę nic nie płacić i wyznaczyć projektantce czas do wprowadzenia zmian. Po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy. Jeśli jednak projekt zostanie poprawiony to należy zapłacić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 listopada 2015 00:04

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.