Pytanie z dnia 21 czerwca 2016

Witam!
Pracuję przy obsłudze klienta i pobieram opłatę + prowizję. Ostatnio miałam sytuację taką ,że nie pobrałam prowizji , ale się zorientowałam i w momencie jak był jeszcze klient pobrałam tę prowizję osobno i nawet klient zapłacił grosza ekstra,żeby system mógł pobrać prowizję. Niestety to nie pomogło gdyż zadzwoniłam do księgowości ,żeby operację przeksięgować,ale niestety Pani księgowa powiedziała, że muszę zapłacić za niepobraną prowizję bo inaczej się nie da.Twierdzi że mają tak podpisaną umowę z firmą zewnętrzną i nic z tym nie da się zrobić.Czy to jestzgodne z prawem?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.