Pytanie z dnia 14 czerwca 2017

Witam, pracuję jako technik fabryczny przy sprzęcie agd i stąd moje pytanie. Wzgledem art.580 kc właściciel sprzetu którego którego czynności gwarancyjne mam podjąć zobowiązany jest do dostarczenia go do serwisu na koszt gwaranta, lub umożliwić mi dostep do niego - jesli dobrze to rozumiem.. przechodząc do sedna, czy klient ma prawo rządać ode mnie przyjazdu w godzinach nie obejmujacych pracy serwisu (8-16)? Notorycznie trafiają sie takie sytuacje egoistycznych klientów, którzy myślą że są sami na świecie, a ja swojego życia nie mam.. z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam

Dzień dobry, obowiązki i uprawnienia z gwarancji powinny być określone w karcie gwarancyjnej wydawanej klientowi przez gwaranta. Pana obowiązki, jako technika wynikają z umowy o pracę tudzież innej umowy, która łączy Pana z gwarantem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2017 13:20 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2017 13:20 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

jako technik fabryczny podlega pan dyscyplinie pracowniczej (jezeli z panem zawarto umowe o pracę). A więc musi pan być dyzpozycyjny w godzinach pracy!

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 czerwca 2017 14:10 Zmodyfikowano dnia: 19 czerwca 2017 14:10 Obejrzało: 216 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.