Pytanie z dnia 14 czerwca 2017
Witam, pracuję jako technik fabryczny przy sprzęcie agd i stąd moje pytanie. Wzgledem art.580 kc właściciel sprzetu którego którego czynności gwarancyjne mam podjąć zobowiązany jest do dostarczenia go do serwisu na koszt gwaranta, lub umożliwić mi dostep do niego - jesli dobrze to rozumiem.. przechodząc do sedna, czy klient ma prawo rządać ode mnie przyjazdu w godzinach nie obejmujacych pracy serwisu (8-16)? Notorycznie trafiają sie takie sytuacje egoistycznych klientów, którzy myślą że są sami na świecie, a ja swojego życia nie mam.. z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, obowiązki i uprawnienia z gwarancji powinny być określone w karcie gwarancyjnej wydawanej klientowi przez gwaranta. Pana obowiązki, jako technika wynikają z umowy o pracę tudzież innej umowy, która łączy Pana z gwarantem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Stanisław Trzeciak Aplikant (Od 2015)
Stanisław Trzeciak, Lublin 20-035 ul.Godebskiego 1/50
Godebskiego 1/50, 20-045 Lublin
jako technik fabryczny podlega pan dyscyplinie pracowniczej (jezeli z panem zawarto umowe o pracę). A więc musi pan być dyzpozycyjny w godzinach pracy!
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.