Pytanie z dnia 14 czerwca 2017

Witam, pracuję jako technik fabryczny przy sprzęcie agd i stąd moje pytanie. Wzgledem art.580 kc właściciel sprzetu którego którego czynności gwarancyjne mam podjąć zobowiązany jest do dostarczenia go do serwisu na koszt gwaranta, lub umożliwić mi dostep do niego - jesli dobrze to rozumiem.. przechodząc do sedna, czy klient ma prawo rządać ode mnie przyjazdu w godzinach nie obejmujacych pracy serwisu (8-16)? Notorycznie trafiają sie takie sytuacje egoistycznych klientów, którzy myślą że są sami na świecie, a ja swojego życia nie mam.. z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam

Dzień dobry, obowiązki i uprawnienia z gwarancji powinny być określone w karcie gwarancyjnej wydawanej klientowi przez gwaranta. Pana obowiązki, jako technika wynikają z umowy o pracę tudzież innej umowy, która łączy Pana z gwarantem. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 czerwca 2017 13:20 Zmodyfikowano dnia: 16 czerwca 2017 13:20 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

jako technik fabryczny podlega pan dyscyplinie pracowniczej (jezeli z panem zawarto umowe o pracę). A więc musi pan być dyzpozycyjny w godzinach pracy!

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 czerwca 2017 14:10 Zmodyfikowano dnia: 19 czerwca 2017 14:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.