Pytanie z dnia 31 października 2018

Witam,
Potrzebuje pomocy i rady w sprawie sytuacji, która mnie spotkała.
Zakupiłam telefon komórkowy o wartości 3997 zł na portalu Allegro, jednakże towar nie spełnił moich oczekiwań i następnego dnia go zwróciłam, korzystając z opcji darmowego zwrotu, który zaproponował kupujący, było to dnia 18.10.2018. Sprzedający o zwrocie był poinformowany. Dnia 20.10.2018 telefon został przyjęty w oddziale Inpost i nie było dalej żadnych wiadomości o jego stanie. Po kilkunastu interwencjach z mojej strony (telefonach i wiadomościach e-mail) nie udało się wyjaśnić sprawy i najprawdopodobniej telefon zaginął. Sprzedający nie otrzymał zwracanego przeze mnie towaru. Chciałam od niego odzyskać pieniądze za towar, ale nie można z nim dojść do porozumienia. Proszę o radę co mogę zrobić z takiej sytuacji. Czy mogę odzyskać od niego zwrot pieniędzy? Czy muszę starać się o odszkodowanie jedynie od Inpostu?

Witam, z tego co Pani napisała to wydaje mi się, że trudno żądać od sprzedawcy zwrotu pieniędzy skoro nie otrzymał z powrotem sprzedanego towaru. W tej sytuacji nie miałby ani towaru ani pieniędzy. Na Pani miejscu swoje roszczenia kierowałbym do Inpostu, to on zle wykonał swoje zadanie. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2018 16:24 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2018 16:24

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.