Pytanie z dnia 29 lipca 2016

Witam. Pojechaliśmy przez polską agencję, która nas skierowała do Holandii dokładnie do agencji pracy w Maasland VoornePutten Uitzendbureau B.V. od samego początku były problemy z tą agencją. Nie otrzymaliśmy zaliczki. Pierwszą wypłatę otrzymaliśmy po tym jak prosiłem się o nią dopiero po trzech tygodniach. Straszyli nas, że jak nie będziemy chodzili do pracy to nas wyrzucą z domku. Chodziliśmy cały czas do pracy, ale z kolegą zachorowaliśmy i nie mogliśmy iść zgłosiłem to do odpowiedniej osoby, ale ona tego nie przekazała dalej i nad ranem wbiegło nam do domku WCHODZĄC przez ZAMKNIĘTY taras (zero prywatności) i kazali nam iść do pracy, albo "wypierdalać z domków". Przez cały czas nas oszukiwano. Mieliśmy mniejsze stawki do tej pory nie przeprowadzono korekty solarisów. Z racji na to, że nie szło się z nimi dogadać, a nam nie płacili pieniędzy to po prostu zjechaliśmy tego samego dnia do Polski. Pani z firmy VoornePutten straszyła nas, że nam zabiorą i nie wypłacą pieniędzy bo musimy złożyć miesięczne wypowiedzenie i przepracować ten miesiąc od dnia złożenia wypowiedzenia. Płaciliśmy za internet, a go nie mieliśmy. No ogólnie strasznie nas traktowali, ale przegięli pałkę, gdy na koncie nie dostaliśmy pieniędzy, ani solarisów. Spakowaliśmy się i zjechaliśmy na SWÓJ koszt. Polska agencja w umowie napisała jasno, że jak Holenderska nie dotrzymuje umowy to możemy zjeżdżać i to jeszcze na koszt polskiej agencji. Wszystko mam nagrane i zrobione zdjęcia bo już pierwszego dnia w drzwiach inna grupa osób przestrzegała nas przed tą agencją i mogliśmy się ich posłuchać. Jeszcze przed wyjazdem konsultowałem się z prawniczką, której numer znalazłem w google w Holandii. Pani poinformowała nas, że możemy zjechać bez problemu zgodnie z prawem ABU-cao. Mieliśmy umowę fazy ''A''. Powiedziała, że możemy zjechać i nie ma czegoś takiego, że nam nie wypłacą pieniędzy, a wchodząc na stronę gdzie mieliśmy do przed wczoraj dostęp do solarisów już nie wspomnę o tym, że wykasowano nasz solaris w którym miała być zrobiona korekta. Posiadam wszystkie dokumenty solarisy, oraz nagrania i sms'y, które zapisywałem wiedząc, że to cwaniaki. Wchodząc dzisiaj na stronę voorneputten.nu okazało się, że moje konto zostało zablokowane, a na e-mail otrzymałem taką wiadomość:

"Geachte heer Ciupa,

De toegang tot uw account bij VoornePutten Uitzendbureau BV is m.i.v. 28-07-2016 geblokkeerd.
Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen met uw relatiebeheerder bij VoornePutten Uitzendbureau BV of een e-mail richten aan adm@voorneputten.nu

Met vriendelijke groet,

VoornePutten Uitzendbureau BV


Disclaimer
De informatie in dit e-mailbericht is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Wanneer u dit bericht per abuis ontvangt, verzoeken wij u contact op te nemen met de afzender per kerende e-mail.
Verder verzoeken wij u in dat geval dit e-mailbericht te vernietigen en de inhoud ervan aan niemand openbaar te maken."


Nie mam kontaktu z Holenderską agencją nie odzywają się, gdy słyszą moje nazwisko rozłączają się, a już tego samego dnia co złożyłem wypowiedzenie do agencji holenderskiej to zablokowano moje numery cały czas zostały odrzucane przyszedł tylko koleś odebrać mi klucze od mieszkania i samochodu służbowego. Po zjeździe do Polski otrzymaliśmy informację od polskiego biura agencji, że my tam niby piliśmy i zniszczyliśmy mieszkanie, a ja mam zdjęcia z mieszkania tego dnia co zjeżdżamy. STAN nienaruszony. Taki jaki dostaliśmy. Bardzo proszę o pomoc! Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, ale firma nie odpowiada. Proszę na prawdę o pomoc jestem bezradny w tej sytuacji, a moje pieniądze zostały zablokowane.

Zapraszam do kontaktu słuzbowego lub osobistego. NIe jestem w stanie udzielic porady ad hoc

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 lipca 2016 15:35 Obejrzało: 1969 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.