Pytanie z dnia 12 września 2017

Witam, podpisałam umowę kupna i montażu okien w której termin realizacji był szczegółowo określony, niestety sprzedawca przekroczył ten termin już o dwa tygodnie i nadal nie wiem kiedy będę mieć okna, co mogę w tej sytuacji zrobić?

Dzień dobry, proszę o przesłanie skanu umowy na adres mailowy kancelarii - biuro@foxlegal.pl Po zapoznaniu się z treścią zawartej przez Panią umowy będę mogła zaproponować najlepsze dla Pani rozwiązanie. Pozdrawiam, radca prawny Angelika Paziewicz-Bącler, www.foxlegal.pl, e-mail: biuro@foxlegal.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 września 2017 18:16 Zmodyfikowano dnia: 14 września 2017 18:16

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.