Pytanie z dnia 25 października 2017

Witam. Po krótce przedstawię sprawę. Na początku września wraz z mężem kupiliśmy wycieczkę do Grecji. Po przybyciu na miejsce okazało się, że warunki są całkiem inne niż te które przedstawiono w biurze (brudne pokoje z robakami, niedobre jedzenie, brudny basen, mini plaża). Będąc na miejscu kilkukrotnie zgłaszaliśmy prośbę o zmianę pokoju u rezydenta jak również w samej recepcji. Niestety zostało to bez odzewu. Po powrocie napisałam reklamacje, zażądaliśmy obniżenia ceny wycieczki oraz odszkodowania za zmarnowany urlop. Złożyliśmy pismo w biurze w dwóch egzemplarzach (jeden podpisany przed właściciela biura mamy u siebie).Od momentu jego przyjęcia biuro ma 30 dni na odpowiedź. Jak do tej pory nie mamy żadnego odzewu od tego Pana, termin na jego odpowiedź mija 28 października. Poczytałam trochę i według jakiegoś artykułu według prawa brak odpowiedzi skutkuje tym, że zgadzają się oni z naszymi roszczeniami i mają obowiązek wypłaty tego co żądaliśmy w naszej reklamacji. Tylko w jaki sposób mamy to otrzymać, gdzie ewentualnie się udać jeśli będą unikać lub robić jakieś problemy? no i najważniejsze czy tak jest naprawdę. z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.