Pytanie z dnia 22 czerwca 2017

Witam Pana/Panią
mam taki problem ponieważ pracuję w firmie państwowej i zorganizowałam wycieczke pracowniczą z funduszu świadczeń socjalnych. Jestem zobowiązana wybrać z pośród 3 przewoźników jednego który ma najlepszą ofertę i przedstawić swojej firmie. Okazało sie ze zarezerwowałam u dwuch przewoźników transport i nie anulowałam (ale też nie kontaktowałam sie z Panem w żaden sposób) którego nie wybrałam. korespondowałam z Panem wyłącznie mailowo. W niu wyjazdu okazało sie że zostały podstawione 2 autobusy z dwuch firm. Pan żądał ode mnie 1800 zł za podstawienie autobusu- usługa nie została zrealizowana ponieważ pojechaliśmy z drugim Panem z którym sie umawiałam wielokrotnie i mailowo i telefonicznie. Czy moge jakoś wybrnąc z tej sytuacji czy muszę zapłacic te 1800 zł ?
Ps. również nie podpisałam z nim żadnej umowy ani nie wpłacałam zaliczki.

Pozdrawiam
Ewelina

Dzień dobry, w jaki sposób rezerwowała Pani transport? Proszę dokładnie opisać czy ustaliliście Państwo szczegóły mailowo czy też w inny sposób? Jeśli mailowo, proszę o podesłanie całej Państwa korespondencji na adres mailowy mojej kancelarii: ulewicz.kancelaria@onet.eu Zobaczę czy coś da się zrobić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 czerwca 2017 19:27 Zmodyfikowano dnia: 24 czerwca 2017 19:27 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.