Pytanie z dnia 02 lutego 2018

Witam,
Oddałem kupioną na fakturę klawiaturę na gwarancję i sklep od trzech tygodni nie dał mi odpowiedzi ani nie oddał naprawionego przedmiotu. Jakie mam możliwości rozwiązania problemu?

Zażądać pisemnie wydania nowego produktu. W przypadku odmowy pozostaje Panu droga sądowa. art. 561(5) Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 lutego 2018 12:56 Zmodyfikowano dnia: 3 lutego 2018 12:56

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.