Pytanie z dnia 22 czerwca 2017

Witam,
Oddałam do naprawy auto do firmy zajmującej się naprawami aut. Stwierdzono,ze usterka związana jest ze sprzęgłem i powiedziano mi,že je wymieniono na nowe, zapłaciłam 1400zł. Po odbiorze auta usterka duszenia się i szarpania auta nadal występuje
. pojechałam do dwóch innych warsztatów i w każdym z nich powiedziano mi, ze sprzeglo na pewno nie zostalo wymienione bo auto nie ma zadnych sladow odkrecania śrub itp.i na 100% stare sprzęgło jest nieruszone. Jak mogę ubiegać się o zwrot kosztów naprawy? Właściciel wypiera się.
Pozdrawiam

Witam, czy posiada Pani rachunek lub inny dowód (potwierdzenie) wykonania usługi wymiany sprzęgła?

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 czerwca 2017 17:25 Zmodyfikowano dnia: 25 czerwca 2017 17:25

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.