Pytanie z dnia 26 listopada 2018

Witam. Od 2 miesięcy klientka zalega mi z zapłatą za wykonaną usługę. Bardzo rzadko odbiera tel, totalnie unika kontaktu, a po odebraniu zapewnia iż pieniądze dawno zostały wysłane na konto. Co w tym wypadku należy zrobić ?

Dzień dobry, wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć w sądzie pozew. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 listopada 2018 15:36 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2018 15:36 Obejrzało: 438 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Przysługuje Pani prawo do wytoczenia powództwa o zapłatę.

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 listopada 2018 18:20 Zmodyfikowano dnia: 26 listopada 2018 18:20

Dzień dobry, czy wysłane zostało do klientki wezwanie do zapłaty? Jeśli nie, należałoby przesłać oficjalne pismo, a następnie jeśli to nie pomoże, sugeruje skorzystanie z pomocy prawnika. Pozdrawiam, radca prawny Kinga Konopelko

Odpowiedź nr 3 z dnia 27 listopada 2018 07:14 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 07:14 Obejrzało: 428 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Najpierw wzywa się klientkę do dobrowolnej zapłaty w zakreślony terminie pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego, Jeśli to nie pomoże - pozostaje droga sądowa.

Odpowiedź nr 4 z dnia 27 listopada 2018 10:10 Zmodyfikowano dnia: 27 listopada 2018 10:10

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.