Pytanie z dnia 29 września 2017

Witam, niecały miesiąc temu kupiłam na olx telefon, który posiada gwarancje do końca października. Korzystając z okazji oddałam go na sprawdzenie do serwisu, okazało się, że jest popsuty mikrofon. Dlatego zwróciłam się do poprzedniego właściciela z prośbą o anulowanie transakcji, ponieważ kupując telefon zostałam zapewniona, że wszystko z nim jest ok, jest sprawny w 100%. Jednak poprzedni właściciel stwierdził, ze przeze mnie ma miesiąc gwarancji w plecy i musi się zastanowić czy się zgodzić na anulowanie transakcji. Powiedział, że skontaktuje się w ciągu kilku godzin, jednak tego nie zrobił. Co mogę w tym przypadku zrobić?

Szanowna Pani, czy OLX ma jakiś swój regulamin/procedurę? Czy sprzedający to osoba fizyczna czy też jakaś firma? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny www.rdkancelarie.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 października 2017 20:51 Zmodyfikowano dnia: 2 października 2017 20:51

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.