Pytanie z dnia 11 kwietnia 2018

Witam na wstępie chciałbym pozdrowić wszystkich prawników którzy mają czas i chęci pomocy, mam problem z siecią Play otóż cała historia zaczęła od momentu gdy przedluzylem umowę i zmniejszyła swój abonament zostały mi naliczone dodatkowe koszty rachunki przychodziły po 300zl a abonament został zmniejszony o 60zl gdy zadzwoniłem na infolinię pani powiedziała mi ze zostały wlaczone dodatkowe usługi i zdjęte jakieś blokady pani powiedziała ze dzwonił ktoś podał hasło i podejmował blokady a gdy poprosiłem o odtworzenie nagrania pani się broniła ze nie może ujawnić bo to nie była rozmowa sprzedażowa ja powiedziałem ze nie zapłacę i teraz chcą wypowiedzieć ze mną umowę i obciążyć mnie kosztami proszę o radę dziękuję pozdrawiam.

Szanowny Panie, rekomenduję skierować pismo do tegoż operatora telekomunikacyjnego z opisem sytuacji faktycznej oraz wnioskiem o przedstawienie rzeczonego nagrania celem ustosunkowania się do faktu wypowiedzenia umowy i poniesienia dodatkowych kosztów. Z poważaniem, adwokat Galina Gajda

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2018 17:51 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2018 17:51

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.