Pytanie z dnia 05 listopada 2015

Witam! Na początku lipca br. podpisałam umowę z dostawcą prądu.. Okazało się, że mieli/mają jakieś zmiany systemowe w związku z czym do dn. dzisiejszego nie mogę się rozliczyć. Wybrałam rozliczenie rzeczywiste, co oznacza, że sama regularnie co miesiąc podaję stan licznika i aytomatycznie wyświetla mi się faktura, ale nie mam dostępu do tego serwisu, ponieważ moja umowa czego do aktywacji.. Czy w związku z tym mogę rozwiązać umowę z tym dostawcą bez żadnych konsekwencji? Czy w takiej sytuacji po rozwiązaniu umowy jako kara dla nich/ za dość uczynienie mogę też nie płacić za ten okres od lipca do teraz? Dodam, że systematycznie dzwonię do nich, piszę maile, chodzę do punktu obsługi i bez rezultatów..

Witam, Przede wszystkim należy przeanalizować treść umowy i regulaminów, które stanowią dla nich załącznik i tam odszukać postanowień dotyczących rozwiązania umowy. Następnie pozostaje analiza prawna ww. postanowień. Pozdrawiam r. pr. Katarzyna Jurko-Siembida

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 listopada 2015 13:20

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.