Pytanie z dnia 26 marca 2018

witam mój problem polega na tym że w listopadzie 2017 roku zakupiłam na raty laptopa niestety laptop po kilku dniach od zakupu został zareklamowany ze wzgledu na to że miał zużycie dysku 100% i wiesza się przy dłuższej pracy towar zareklamowałam już 4 razy i cały czas jest w naprawach usterka nie zostaje usunięta wymieniaja w nim dysk co i tak nie skutkuje poprawą pracy sprzętu nie wiem co mam robić bo laptopa miałam może tydzień a tak jest cały czas w naprawie żądałam wymiany na nowy sprzet to moję żądania nie zostały wysłuchane wymieniono procesor co i tak nie poprawiło jakości użytkowania lapotopa w media markt pytajac sie co mam robić bo to nie ma sensu że złoże kolejną reklamację usłyszałam że mam sie kontaktować z producentem laptopa ale przecież ja u niego nie kupowałam a w sklepie cooo robić bo już nie mam sił na kłótnie z pracownikami dodam że laptop był brany na raty czy w takim przypadku mogę żądać zwrotu pieniedzy tych które już wpłaciłam i spłaty tego laptopa?

Dzień dobry, podstawowe pytanie: czy reklamacje zgłaszała Pani z rękojmi czy z gwarancji ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 marca 2018 10:12 Zmodyfikowano dnia: 27 marca 2018 10:12 Obejrzało: 396 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem