Pytanie z dnia 03 marca 2017

Witam
mój pracownik składał ostatnio u kontrahenta faktury za wykonane usługi, ten kontrahent również wystawił nam faktury obciążające i kompensatę wzajemnych zobowiązań. Mój pracownik podpisał się pod tymi dokumentami, że otrzymał faktury i kompensatę. Ja po sprawdzeniu faktur którymi obciążył mnie kontahent stwierdziłam nieprawidłowiści i zareklamowałam faktury. Otrzymałam odpowiedź że kompensata została podpisana (na ksero widzę podpis mojego pracownika) i że to stanowi potwierdzenie iż zgodziliśmy się na obciążenia. Proszę o informację co w tej sytuacji mogę zrobić, czy faktycznie podpis pracownika na kompensacie uniemożliwia mi proces reklamacji faktur? pozdrawiam

Dzień dobry, co do zasady nie. Podpis pracownika potwierdza tylko odbiór oświadczenia o kompensacie, a nie uznanie roszczenia, ale dla pewności trzeba się zapoznać z podpisanym dokumentem i ustalić w jakim zakresie pracownik Państwa reprezentował. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 marca 2017 12:59 Obejrzało: 441 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Podpis pracownika w żaden sposób nie zamyka drogi do kwestionowania wysokości kwoty na fakturach.

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 marca 2017 14:03

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.