Pytanie z dnia 30 kwietnia 2020

Witam mam pytanie prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą w zakresie serwisu telefonów. Klient zlecił mi zdjęcie simlocka w telefonie z zagranicznej sieci wpłacić też pieniądze, niestety sieć po prawie 2 miesiącach odmówiła zdjęcia tego simlocka i zleciła zwrot pieniędzy na moje konto niestety ja ich jeszcze na koncie nie mam A klient żąda natychmiastowego zwrotu Albo chce zgłosić sprawę na policję, nie mogę oddać mu z własnej kieszeni gdyż sieć zwraca kwotę pomniejszona o jakieś koszty własne A nie znam tej kwoty co mam zrobić

Klient wskazał dokładna kwotę? policji nie ma się co obawiać jak coś to może być sprawa cywilna tylko.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 maja 2020 23:08 Zmodyfikowano dnia: 8 maja 2020 23:08

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.