Pytanie z dnia 21 listopada 2017
Witam ,
mam pytanie jako przedsiębiorca , gdyż nie mogę znaleźć rzeczowych odpowiedzi na forach czy też w innych miejscach.
PO krótce opiszę sytuację , 1,5 roku temu sprzedałem klientowi ( innej firmie ) - drzwi wejściowe , klient poinformował o wadzie jakieś 2 tygodnie po dostawie , produkt został wymieniony na nowy. Po upływie roku klient zgłosił kolejną wadę i w związku z czym uznaliśmy , że produkt przyjmiemy i zwrócimy cenę zakupu klientowi . Wyznaczyliśmy termin w którym klient przyjedzie z towarem. Klient nie pojawił się i tak mija już 6 miesięcy od tego okresu .
Pytanie brzmi , czy ma on prawo żądać po takim czasie aby zwrócić mu pieniądze za zakupiony towar ? Mimo terminu ustalonego dużo wcześniej ? Klient użytkował nasz towar przez okres półroczny , mimo , że miał go zwrócić , zużywając go i eksploatując.
Uprzejmie proszę o odpowiedź,
Pozdrawiam
Rafał
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.