Pytanie z dnia 21 marca 2017

Witam. Mam problem z zamówieniem z pewnego sklepu internetowego. Zamówiłem towar na kwotę 1000zł za pobraniem, kurier (pocztex) dostarczył mi towar, ale bez kwoty pobrania. Na ten towar mam fakturę, na której jest napisane, że sposobem płatności za tą fakturę było pobranie. Zapłaciłem kurierowi 30zł, podpisałem dokument odbioru, listonosz wydał mi towar. Minęło kilka dni i sklep zaczął się upominać o swoje pieniądze. Jak rozwiązać ten problem? Musze to zapłacić? Wydaje mi się, że wina leży po stronie tego, kto realizował zamówienie a nie po mojej stronie. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie

Dzień dobry, skoro zamówił Pan towar za 1000 złotych, a zapłacić tylko 30, to dlaczego ma Pan wątpliwość czy musi zapłacić pozostałą kwotę ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 marca 2017 12:05 Obejrzało: 140 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Nie mam żadnej wątpliwości że powinien Pan zapłacić.

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 marca 2017 14:53 Obejrzało: 135 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.