Pytanie z dnia 21 marca 2017
Witam. Mam problem z zamówieniem z pewnego sklepu internetowego. Zamówiłem towar na kwotę 1000zł za pobraniem, kurier (pocztex) dostarczył mi towar, ale bez kwoty pobrania. Na ten towar mam fakturę, na której jest napisane, że sposobem płatności za tą fakturę było pobranie. Zapłaciłem kurierowi 30zł, podpisałem dokument odbioru, listonosz wydał mi towar. Minęło kilka dni i sklep zaczął się upominać o swoje pieniądze. Jak rozwiązać ten problem? Musze to zapłacić? Wydaje mi się, że wina leży po stronie tego, kto realizował zamówienie a nie po mojej stronie. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, skoro zamówił Pan towar za 1000 złotych, a zapłacić tylko 30, to dlaczego ma Pan wątpliwość czy musi zapłacić pozostałą kwotę ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, Nie mam żadnej wątpliwości że powinien Pan zapłacić.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.