Pytanie z dnia 11 lipca 2017
Witam,
Mam problem z firma (drzwi i panele) , firma zarejestrowana , legalnie działająca , NIP i dane wszystkie posiadam , siedziba istnieje itd. Problem polega na tym , że Pan (właściciel sklepu) wziął od nas 100% kwoty za panele i drzwi (wraz z montazem) , popisaliśmy umowę , fakturę dostaliśmy - termin montażu był do ustalenia. Termin ustaliliśmy telefonicznie - mam SMS z potwierdzeniem. Pan jednak codziennie przekłada realizację i zwleka z montazem. Obawiam się , że ta historia nie skończy się pomyślnie, co można zrobić w takiej sytuacji ? Jakie prawo nas chroni ? W umowie nie ma nic o karach umownych , wiec nie wiem czy mogę żądać jakiegoś odszkodowania , czy w ogóle mam szanse na odzyskanie pieniędzy jeśli firma nie wywiaze się z umowy ? Czy od razu należy kierować sprawę do sądu czy jakoś można to załatwić przez inne instytucje ? Nie odpuszczę na pewno "dla świętego spokoju ", bo nienawidzę oszustwa i kretactwa i dla zasady chce pogrążyć tego Pana i ustrzec innych.
Proszę o pomoc,
Dziękuję i pozdrawiam,
Karolina
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli ustalony termin minął, może Pani odstąpić od umowy i żądać zwrotu uiszczonych pieniędzy w całości. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.