Pytanie z dnia 29 kwietnia 2020

Witam. Mam problem z bankiem za granicą.
Konkretnie Francja. Po pierwszej wypłacie kartą w polskim bankomacie, dostałem informacje z banku że bankomat zawirusował moją kartę i została zablokowana. W celu odblokowania konta powinienem przelać im 2500E które mi zwrócą w przeciągu 3 h i odblokują mi konto. Czy spotkali się Państwo z taką praktyką bo szczerze nie wiem co robić i nie mogę wypłacić reszty środków. Z góry dziękuję za pomoc.

To wygląda na próbę wyłudzenia środków (może na bankomacie była nielegalna nakładka). Trzeba byłoby zwrócić się pisemnie do banku (lub polskiego oddziału). W razie potrzeby proszę o kontakt mailowy (michal@burtowy.pl) lub telefoniczny (+48 694 903 756).

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 14:39 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 14:39

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.