Pytanie z dnia 02 listopada 2018

Witam. Mam pewien problem i nie bardzo wiem co zrobić w tej sytuacji. Mianowicie zamówiłem na stronie Allegro.pl blaty do szafek kuchennych. Po jakiś dwóch tygodniach od złożenia zamówienia towar dotarł. Kurier wylądował paczki i pojechał. Po wniesieniu i odpakowaniu towaru okazało się ze jest uszkodzony. Jak najszybciej zgłosiłem sprawę do sprzedającego. Niestety sprzedający stwierdził ze nic nie może w tej sprawie zrobić ponieważ nie spisałem protokołu uszkodzonego towaru z kurierem i jest to jedyny dokument przez który przyjmie reklamacje. Nie wiem co mam teraz zrobić. Miałem kiedyś podobny problem i sprzedający od razu przyjął towar. Proszę o odpowiedz co w tym przypadku powinienem zrobić. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Proszę bezzwłocznie skontaktować się z firmą kurierską, żeby spisali protokół uszkodzeń. Na ich stronie powinna być wskazana procedura reklamacyjna. Za dostawę odpowiada przewoźnik (kurier) i to do niego są roszczenia. Trzeba ustalić czy towar został wysłany uszkodzony czy uległ uszkodzeniu w transporcie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 listopada 2018 01:14 Zmodyfikowano dnia: 6 listopada 2018 01:14

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.