Pytanie z dnia 10 października 2017

Witam. Kupiłem laptopa w saturnie, stan nowy nie używany, Podobno śmiem w to wątpić, towar okazał się nie zafoliowany, karton nie oryginalnie zamknięty. nie stety zauważyłem to dopiero w domu. Sprzęt jak wcześniej pisałem okazał się wadliwy, poszedłem z nim więc po miesiącu na gwarancje. nie zostałem poinformowany że mogę składać reklamacje z tytułu rękojmi. ale trudno oddałem na zwykłą gwarancje. Czekam już 30 dni na jakiekolwiek informacje czy to od producenta czy ze sklepu, kiedy próbuję się dowiedzieć co jest z moim laptopem nikt nie jest w stanie mi czegokolwiek powiedzieć na ten temat. Na infolinii saturna nic nie wiedzą. Byłem więc osobiście w sklepie gdzie zakupiłem wadliwy sprzęt, lecz oni też nie są w stanie mi nic powiedzieć bo jak twierdzą "Nic w systemie nie widać, więc trzeba czekać" i tyle. Jestem strasznie sfrustrowany z tego powodu bo już naprawdę nie wiem co mam robić. Może mi Pan pomóc i doradzić co mogę zrobić w tej sprawie żeby sprzęt odzyskać. Posiadam papierek że oddałem laptop na gwarancję .
Pozdrawiam

Dzień dobry, czy ma Pan może kartę gwarancyjną? albo inny dokument dot. gwarancji? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 października 2017 21:41 Zmodyfikowano dnia: 12 października 2017 21:41 Obejrzało: 193 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę sprawdzić w karcie gwarancyjnej warunki rozpatrzenia roszczeń. Jeśli określony w karcie termin już minął, lub nie został w niej określony, proszę wezwać sprzedawcę do wykonania obowiązków z gwarancji w określonym terminie pod rygorem odstąpienia od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 października 2017 22:11 Zmodyfikowano dnia: 12 października 2017 22:11 Obejrzało: 192 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.