Pytanie z dnia 20 września 2016

Witam.
Kupiłam wycieczkę na Majorkę i 2,5 tygodnia przed wylotem został przełożony wylot z godziny 03:30 (2 października) na 21:40 (2 października) co oznacza, że na miejscu będę 00:55 (3 października) i zanim dotrę do hotelu będzie 4-5 rano. Biuro podróży zastrzega sobie pierwszy i ostatni dzień na przelot, ale to już są 2 dni zmarnowane. Dostają pieniądze za nic bo doba hotelowa zaczyna się o 14 (2 października). Czy można coś z tym zrobić? Oni uważają, że nie mają sobie nic do zarzucenia.

Proszę napisać pismo do biura podróży, które sprzedało Pani wycieczkę, wskazując na niezgodność proponowanej wycieczki z programem. Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych (ale pewnie tez i z ogólnymi warunkami uczestnictwa touroperatora), istotne zmiany w programie upoważniają Panią do rezygnacji z wyjazdu za zwrotem wpłaconej ceny. Jednak na rezygnację (za zwrotem wszystkich dokonanych płatności) ma Pani tylko 3 dni. Brak odpowiedzi oznacza akceptację nowych warunków. Pozdrawiam,

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 września 2016 15:55 Zmodyfikowano dnia: 20 września 2016 23:55

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.