Pytanie z dnia 13 lutego 2017

Witam. Kupiłam pół roku temu filtr do akwarium. Właśnie się popsuł. Jest to rzecz, bez której akwarium nie postoi nawet tygodnia, a wiadomo ile trwają reklamacje ... pozostaje mi nic innego jak kupić drugi filtr, a ten ewentualnie odesłać na reklamację i jak reklamację uznają to będę mieć dwa filtry, tylko pytanie po co mi dwa... Czy mogę zażądać natychmiastowej wymiany sprzętu na nowy albo zwrotu pieniędzy?

Witam, w przypadku reklamacji towaru z tytułu jego niezgodności z umową zalecam lekturę przepisów Kodeksu cywilnego regulujących instytucję rękojmi, w szczególności przepisów art. 560 i 561. Jeśli towar jest objęty gwarancją, to należy zapoznać się z warunkami gwarancji i w przypadku korzystniejszych zapisów, można skorzystać z gwarancji.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 lutego 2017 10:47

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.