Pytanie z dnia 22 czerwca 2018

Witam, klientka kupiła ode mnie dwie pary butów (jedna nowa , druga używana) . klientka miała możliwość przymierzenia butów, obejrzenia ich a nawet przejścia sie w nich ponieważ sprzedaż była u mnie w mieszkaniu. Pani kupująca wyszła bardzo zadowolona z zakupów po czym dziś chce zwrotu pieniędzy za buty ponieważ te nowe poharatały jej stopy a używane maja zły obcas . kupująca ma do mnie pretensje ze ma rany na stopach i ze w takich butach nie da się chodzić, przed zakupem była poinformowana ze buty Są nowe a drugie używane. wspomniała mi ze jeśli nie oddam jej pieniędzy to opisze nasze zakupy w internecie i ze strace klientów których i tak nie mam ponieważ sprzedaje jako osoba prywatna bez prowadzenia działalności gospodarczej bo rzeczy sprzedawane są moje osobiste, jak mam się zachować w takiej sytuacji ?? czy mam zrobić zwrot gotówki według prawa konsumenta ??

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.