Pytanie z dnia 19 sierpnia 2020

Witam, klient zakupił 04.lipca 2019r przez platformę Allegro 2 kołowrotki wędkarskie,30 sierpnia 2019r na allegro,zgłosił Dyskusję, że kołowrotki są wadliwe- Korbki od kołowrotków odleciały.Korbki od kołowrotków[przykręcane są do korpusu kołowrotka za pomocą śruby,nakładki],aby korbkę odpiąć,zgubić należy taką śrubkę,nakładkę odkręcić]. 19.08.2020r przysłał te kołowrotki do nas do sklepu,nie są uszkodzone,nie mają żadnych wad, po prostu w obu nie ma korbki.Już w lipcu 2019r deklarował Klient że jeżeli naprawimy kołowrotki będzie w ramach Rękojmi w ciągu 2 lat żądał zwrotu pieniędzy.Czy możecie mi Państwo pomóc napisać do niego odmowną decyzję,gdyż zgubiona część kołowrotka nie jest naszą winą. Dziękuję

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.