Pytanie z dnia 01 lutego 2018

Witam.
Kilka dni temu zakupiłem samochód uszkodzony w tył. Na pierwszy rzut oka auto nie jest mocno uszkodzone. Sprzedający zapewniał, że konstrukcja samochodu jest cała. Niestety po przywiezieniu auta i rozebraniu okazało się, że podłoga jak i konstrukcja pod fotelami jest uszkodzona.
Mam do Was takie pytanie, czy w tym przypadku obowiązuje rękojmia? Czy mogę domagać się zwrotów kosztu naprawy lub zwrot auta?

Oczywiście jest to klasyczny przykład rękojmi. NA Pana miejscu formalnie odstąpił bym od umowy na piśmie i zażądał zwrotu pieniędzy - naturalnie pojazd trzeba będzie zwrócić. Z doświadczenia mogę Panu powiedzieć, że raczej polubownie się nie uda rozwiązać problemów 9/10 tego typu spraw ma finał na sali sadowej.

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 lutego 2018 22:59 Zmodyfikowano dnia: 2 lutego 2018 22:59

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.