Pytanie z dnia 19 kwietnia 2018

Witam. Jeżeli zakupiłam fotelik samochodowy lecz po jednym przejeździe z dzieckiem jestem nie zadowolona to czy moge zwrócić fotelik i zadać zwrotu pieniędzy? Dodam, że w sklepie byla informacja, że fotelików po zakupie nie przyjmują. Pozdrawiam.

Dzień dobry, Przysługuje Pani odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 11:13 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 11:13

Dzień dobry Jeżeli foteli został zakupiony w sklepie stacjonarnym to nie można go zwrócić chyba ze ma jakąś wadę to można skorzystać z rękojmi lub gwarancji.

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 kwietnia 2018 12:46 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 12:46

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.