Pytanie z dnia 21 maja 2017

Witam. Jestem zatrudniona na umowę o pracę, jednakże od 5 maja biuro jest zamknięte, ponieważ pracodawca nie zapłacił czynszu za lokal i wymówiono mu umowę najmu. Od tego czasu nie chodzę do pracy - szef dalej nie opłacił zaległości, ani nie szuka nowego lokalu. W międzyczasie przez kilka dni wykonywałam obowiązki służbowe w domu. Z końcem miesiąca chcę złożyć wypowiedzenie, ponieważ nie zanosi się żeby miało być nowe biuro, a szef milczy w tej kwestii. Czy należy mi się wynagrodzenie za ten okres?

Szanowna Pani, za okres przez który wykonała Pani pracę oraz za okres pozostawania w gotowości do Pracy należy się Pani wynagrodzenie od pracodawcy. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski adwokat

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 maja 2017 09:55 Zmodyfikowano dnia: 22 maja 2017 09:55 Obejrzało: 222 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Doznała Pani przeszkód ze strony pracodawcy w wykonywaniu obowiązków pracowniczych, także należy się Pani normalnie wynagrodzenie. Proponuje jednak kontakt z szefem i ustalenie w jaki sposób w tej sytuacji ma Pani pracować - w razie czego zatrzymać historię takiej korespondencji.

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 maja 2017 10:14 Zmodyfikowano dnia: 24 maja 2017 10:14 Obejrzało: 215 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.