Pytanie z dnia 21 maja 2017

Witam. Jestem zatrudniona na umowę o pracę, jednakże od 5 maja biuro jest zamknięte, ponieważ pracodawca nie zapłacił czynszu za lokal i wymówiono mu umowę najmu. Od tego czasu nie chodzę do pracy - szef dalej nie opłacił zaległości, ani nie szuka nowego lokalu. W międzyczasie przez kilka dni wykonywałam obowiązki służbowe w domu. Z końcem miesiąca chcę złożyć wypowiedzenie, ponieważ nie zanosi się żeby miało być nowe biuro, a szef milczy w tej kwestii. Czy należy mi się wynagrodzenie za ten okres?

Szanowna Pani, za okres przez który wykonała Pani pracę oraz za okres pozostawania w gotowości do Pracy należy się Pani wynagrodzenie od pracodawcy. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski adwokat

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 maja 2017 09:55 Zmodyfikowano dnia: 22 maja 2017 09:55

Doznała Pani przeszkód ze strony pracodawcy w wykonywaniu obowiązków pracowniczych, także należy się Pani normalnie wynagrodzenie. Proponuje jednak kontakt z szefem i ustalenie w jaki sposób w tej sytuacji ma Pani pracować - w razie czego zatrzymać historię takiej korespondencji.

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 maja 2017 10:14 Zmodyfikowano dnia: 24 maja 2017 10:14

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.