Pytanie z dnia 21 września 2018

Witam jestem właścicielem zakładu cukierniczego swoje wyroby rozwożę do sieci sklepów w których zakupiłam na swoje potrzeby lady chłodnicze.Obecnie mój towar nie jest wystawiany w moich ladach tylko wędruje do chłodni i zwracany po kilku dniach jako zwrot,a jest wystawiany towar innej cukierni. Moje pytanie jest następujące :czy mogę domagać się zwrotu zakupu lady ,jeżeli tak to w jaki sposób ?

Dzień dobry, a jaką umowę zawarła Pani z tamą siecią sklepów ? Przecież musieliście wcześniej uzgodnić zasady ustawienia lad i wystawiania towarów ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 września 2018 09:03 Zmodyfikowano dnia: 24 września 2018 09:03 Obejrzało: 352 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Konieczne jest zapoznanie się z umową, którą Pani zawarła z siecią sklepów. Z poważaniem r.pr. Anna Godlewska-Chorąziak kancelaria@agodlewskachoraziak.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 września 2018 16:02 Zmodyfikowano dnia: 24 września 2018 16:02

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.