Pytanie z dnia 30 czerwca 2017

Witam. Jestem konsultantką avon. Koleżanka zamowila ode mnie kosmetyki z avonu na kwote 300 zł. Miala mi jak zwykle oddac w nastepnym tygodniu. A juz minely ponad 2 tygodnie. Musialam zaplacic fakture 24.06 nie wplacilam bo sama nie mam pieniedzy. Pisze sms to pisze ze wyjechala z dziecmi, pozniej ze to wszystko bylo dla kolezanki niby. Jak moge odzyskac pieniadze??? Jest jakas szansa ???? Prosze o szybka odpowiedz. Dziekuje

Dzień dobry, musi Pani wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć pozew o zapłatę do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lipca 2017 09:28 Zmodyfikowano dnia: 1 lipca 2017 09:28 Obejrzało: 328 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę wystosować do koleżanki wezwanie do zapłaty

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 lipca 2017 14:19 Zmodyfikowano dnia: 3 lipca 2017 14:19 Obejrzało: 325 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.