Pytanie z dnia 17 czerwca 2020

Witam jestem fryzjerką . Miałam Dzisiaj sytuację w której klientka umówiła swojego syna na strzyżenie prosząc o strzyżenie jej narzędziami . Po konsultacji z szefową stwierdziliśmy że musimy odmówić strzyżenia jej narzędziami ale zaproponowałam klientowi ze mogę wykonać usługę swoimi narzędziami zgodnie z wszelkimi zasadami bezpieczeństwa . Klient zgodził się i wykonałam usługę , klient wyszedł zadowolony . Okazało się że klientka czyli matka ma pretensje do mnie o wykonanie usługi naszymi profesjonalnymi narzędziami i uważa że jeżeli stan skóry jej dziecka się pogorszy pociągnie nas do odpowiedzialności ( zataiła fakt że syn ma problemy skórne leczy przy diagnozie skóra była w bardzo dobrej kondycji) . Co w takiej sytuacji ? Czy faktycznie klientka ma prawo zgłosić coś takiego i gdzie ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.