Pytanie z dnia 26 lipca 2016

Witam, jestem abonentem firmy Inea od 22-10-2015 r., w której skład wchodzi telewizja, internet i telefon. Chciałem podjąć próbę rozwiązania umowy, można z tym że trzeba porobić "nazwijmy je karnymi" opłatami. Wniosek o rozwiązanie umowy trzeba napisać samemu i do nich wysłać. Chciałem zerwać umowę, ponieważ od dwóch tyg., nie ma pełnego internetu, jest raz 1 Mb rano a raz 5 Mb wieczorem, owszem były takie dni kiedy miałem 50 Mb, dzwoniąc na informację do BOK słyszałem jak odłączyć i ponownie przyłączyć przewód od internetu. Moja umowa opiewa na 50 Mb czy to w dzień, czy to w nocy. Pomóźcie

Dzień dobry, dla udzielenia odpowiedzi w sprawie trzeba zapoznać się z Regulaminem Świadczenia Usługi oraz zawartą umową. Opis sytuacji wskazuje, że firma nie wywiązuje się należycie z obowiązków umownych względem Pana, co może stwarzać możliwość uniknięcia opłat karnych za rozwiązanie umowy, ale nie sposób jednoznacznie stwierdzić nie znając treści ww. dokumentów. pozdrawiam Marta Kowalska-Drąg radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 lipca 2016 15:35 Obejrzało: 1022 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowny Panie, z chęcią pomogę Panu w przedmiotowej sprawie. Zachęcam do skorzystania z jednej z poniższych opcji, a udzielę Panu porady prawnej odnośnie argumentów przemawiających za zasadnością rozwiązania umowy. Mogę również podjąć się sporządzenia odpowiedniego pisma i wysłania go do firmy Inea.

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 lipca 2016 16:49 Obejrzało: 1019 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.