Pytanie z dnia 24 maja 2017

Witam,
Jakiś czas temu zawarłam umowę ze szkołą językową. Umowa została zawarta na 3 miesiące. Cena za tydzień nauki obejmuje 60 min konwersacji online, dodatkowe materiały, stały kontakt z uczniem, dodatkowe wsparcie i motywację itp. Niestety byłam zadowolona z pierwszych dwóch zajęć. Teraz odnoszę wrażenie jakby nauczyciel z którym mam zajęcia nie był zaangażowany w naszą współpracę. Czasami nie mogę się z nim skontaktować kilka dni, nie mam kontaktu całymi dniami, już nie wspomnę o braku jakiejkolwiek motywacji. Generalnie, chciałabym zrezygnować z dalszych zajęć. Czy w związku z tym będę musiała zwrócić szkole pieniądze za niezrealizowane zajęcia?
Pozdrawiam

Dzień dobry, aby odpowiedzieć na powyższe pytanie, trzeba się przede wszystkim zapoznać z umową, którą Pani zawarła. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 maja 2017 09:35 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2017 09:35 Obejrzało: 111 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.