Pytanie z dnia 14 maja 2018

Witam, dokonywałam wpłaty na konto osobiste moje w oddziale banku i nie wydano mi potwierdzenia wpłaty, upomniałam się to kasjerka naskoczyła na mnie ze nic takiego nie wydają i ja wymyślam. W razie reklamacji jak miałabym udowodnić ze pieniadze wpłacałam. Czy prawnie faktycznie wpłacam pieniadze i nie ma na to dowodu, nawet podpisu żadnego nie wzieto ode mnie.

Dzień dobry, w każdym banku wydawane są potwierdzenia wpłaty pieniędzy i takie powinna Pani otrzymać. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2018 16:18 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2018 16:18 Obejrzało: 365 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Ma Pani prawo żądać od pracownicy banku wydania potwierdzenia wpłaty określonej kwoty nawet na własne konto. Zresztą powinna ona zapytać, czy chce Pani potwierdzenie wpłaty na piśmie. Ja zawsze takowe pytanie mam zadane i zawsze - gdy odpowiem tak - otrzymuję potwierdzenie na piśmie, mimo że pracownik banku pokazuje mi stronę banku z zapisem, że wpłata już wpłynęła na mojej konto

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 maja 2018 18:53 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2018 18:53 Obejrzało: 363 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.