Pytanie z dnia 10 sierpnia 2016
Witam, dnia 07.07.br. mój telefon po raz drugi trafił do serwisu Lg w ramach naprawy gwarancyjnej. Pośredniczył w tym salon Play gdzie kupiłam ten telefon na abonament. Serwis ma 14 dni na naprawę. Do dnia dzisiejszego telefon nie wrócił do mnie, a konsultanci z infolinii Lg podają sprzeczne informacje raz sprzęt odesłano raz sprzęt w naprawie. Złożyłam reklamacje do serwisu Lg dnia 04.08.16 nie dostałam odpowiedzi. Moje pytanie czy mogę żądać od serwisu bądz też od salonu Play nowego telefonu(salon play twierdzi, że jest tylko pośrednikiem a tel kupiłam od Lg- a co umowa rejkojmu?) Ile czasu serwis Lg ma na rozpatrzenie mojej reklamacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez zapoznania się z umową, którą Pani zawarła i ustalenia czy telefon kupiono w ramach działalności gospodarczej, czy nie, nie sposób udzielić w powyższej sprawie porady. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.