Pytanie z dnia 10 sierpnia 2016

Witam, dnia 07.07.br. mój telefon po raz drugi trafił do serwisu Lg w ramach naprawy gwarancyjnej. Pośredniczył w tym salon Play gdzie kupiłam ten telefon na abonament. Serwis ma 14 dni na naprawę. Do dnia dzisiejszego telefon nie wrócił do mnie, a konsultanci z infolinii Lg podają sprzeczne informacje raz sprzęt odesłano raz sprzęt w naprawie. Złożyłam reklamacje do serwisu Lg dnia 04.08.16 nie dostałam odpowiedzi. Moje pytanie czy mogę żądać od serwisu bądz też od salonu Play nowego telefonu(salon play twierdzi, że jest tylko pośrednikiem a tel kupiłam od Lg- a co umowa rejkojmu?) Ile czasu serwis Lg ma na rozpatrzenie mojej reklamacji?

Dzień dobry, bez zapoznania się z umową, którą Pani zawarła i ustalenia czy telefon kupiono w ramach działalności gospodarczej, czy nie, nie sposób udzielić w powyższej sprawie porady. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 sierpnia 2016 11:44 Obejrzało: 185 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.