Pytanie z dnia 22 listopada 2017
Witam. Czy w przypadku niewłaściwej ceny na metce pracodawca może wymagać od pracownika pokrycia różnicy wynikającej z tego tytułu, mimo braku podpisanej umowy o odpowiedzialności materialnej?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, "pokrycia różnicy wynikającej z tego tytułu" ? Z jakiego tytułu ? Sam błąd w cenie na metce nie powoduje jeszcze żadnej straty, chyba że produkt został sprzedany. Jeśli tak się stało, pytanie zasadnicze, jak doszło do tego, że na metce umieszczono złą cenę ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.