Pytanie z dnia 30 kwietnia 2015

Witam. Czy kosmetyczka ma prawo odmowy wykonania opłaconego zabiegu w ramach Grouponu( chodzi o siódmy z kolei zabieg z wykupionych 9) z powodu nieodwołania umówionej wizyty z wyprzedzeniem 24h. Poprosiłam o przełożenie zabiegu z powodu choroby. Dostałam info, że ten jeden zabieg mi przepada. Dodam, że kupon oddałam na pierwszej wizycie u Pani kosmetyczki. Jeśli takie działanie nie ma podstaw prawnych to na jaki przepis się powołać? Dziękuję za odpowiedź.

Na sprawę należy spojrzeć z dwóch perspektyw. Jeżeli w umowie był zapis o 24 godzinnym wyprzedzeniu odwołania wizyty, to czy nagła choroba / zaświadczenie od lekarza / jest podstawą do skrócenia czasu odwołania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 czerwca 2015 12:44

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.