Pytanie z dnia 10 grudnia 2015

Witam, czy jest możliwość dodania takiego zapisu do umowy sprzedaży, ktory uniemożliwiłby zwrot towaru przez klienta ? Chodzi o sprzedaż luksusowych urządzeń czyszcząco-filtrujących w siedzibie klienta. Jeśli nie, to czy przynajmniej jest możliwość dodania zapisu, że przy zwrocie urządzenia zostanie potrącona kwota za użytkowanie (o ile zostanie to stwierdzone) ? Dziękuję.

Dzień dobry, a z jakiego tytułu miałby następować zwrot sprzętu ? Czy musiałby być uzasadniony czy też nie ? Czy stronami umowy mają być wyłącznie przedsiębiorcy ? Jakie konkretnie sprzęty mają być sprzedawane ? Czy chcecie Państwo taki zapis wprowadzić do generalnej umowy sprzedaży czy też do umowy z konkretnym kontrahentem ? Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 grudnia 2015 16:03 Obejrzało: 203 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.