Pytanie z dnia 11 lipca 2017

Witam, czy jest cos takiego jak regulamin pracownika? Dzis dostalam cos takiego do podpisania w firmie w.ktorej pracuja tylko 3 osoby i tylko ja taki regulamin otrzymalam. Czy mam obowiazek to podpisac?

Witam. U danego pracodawcy może obowiązywać regulamin pracy. Taki regulamin musi jednak być u danego pracodawcy, jeśli pracodawca zatrudnia co najmniej 50 pracowników (chyba że istnieje jeszcze układ zbiorowy pracy). Nie ma przeszkód, żeby pracodawca miał w swojej firmie regulamin pracy dla 3 zatrudnionych osób, ale każda z tych osób musi zapoznać się z regulaminem i swoim podpisem powinna potwierdzić zapoznanie się z nim. Zgodnie z przepisami Kodeksu pracy pracodawca powinien poinformować wszystkich pracowników o regulaminie. Regulamin pracy wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników, w sposób przyjęty u danego pracodawcy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 lipca 2017 09:52 Zmodyfikowano dnia: 13 lipca 2017 09:52 Obejrzało: 80 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.