Pytanie z dnia 11 lipca 2017
Witam, czy jest cos takiego jak regulamin pracownika? Dzis dostalam cos takiego do podpisania w firmie w.ktorej pracuja tylko 3 osoby i tylko ja taki regulamin otrzymalam. Czy mam obowiazek to podpisac?
Daniel Rybarczyk Radca prawny (Od 2017)
Kancelaria Radców Prawnych Ewa Rybarczyk Daniel Rybarczyk Spółka Cywilna
Aleja Wolności 18/5, 62-800 Kalisz
Witam. U danego pracodawcy może obowiązywać regulamin pracy. Taki regulamin musi jednak być u danego pracodawcy, jeśli pracodawca zatrudnia co najmniej 50 pracowników (chyba że istnieje jeszcze układ zbiorowy pracy). Nie ma przeszkód, żeby pracodawca miał w swojej firmie regulamin pracy dla 3 zatrudnionych osób, ale każda z tych osób musi zapoznać się z regulaminem i swoim podpisem powinna potwierdzić zapoznanie się z nim. Zgodnie z przepisami Kodeksu pracy pracodawca powinien poinformować wszystkich pracowników o regulaminie. Regulamin pracy wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników, w sposób przyjęty u danego pracodawcy.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.