Pytanie z dnia 01 sierpnia 2024
Witam czy jeśli mechanik wymienial alternator i zakupił dla mnie nowy i po 1,5 roku alternator zepsuł się natomiast nie ma już na niego gwarancji 12 miesięcy natomiast udzielili mu ( sprzedawca alternatora) informacje że jest 3 miesiące rękojmi z tego co wiem jest zawsze 24 miesiące
 czy mechanik może rządac ode mnie pieniędzy np. 50 proc wartości alternatora jeśli po napisaniu przez niego pisma spotka się z odmową u sprzedawcy
Dodam że mechanik wyjeżdża od jutra na urlop i będzie dopiero we wrześniu 
I dopiero wtedy ma się odezwać w sprawie kosztów jeśli mu odrzuca rękojmię 
Na chwilę obecną mam już nowy  alternator zamontowany od tego samego sprzedawcy co mechanik ma pisać pismo za którego nie płaciłem natomiast wszystkiego mam dowiedzieć się we wrześniu jesli by okazało się że jednak po piśmie rękojmi mu ją odrzucili 
Czy taka sytuacja może mieć miejsce?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                     
                             
                            


