Pytanie z dnia 01 lutego 2017

Witam.
Cztery miesiące temu kupiłam w sklepie meblowym wersalkę ( mam na ten zakup fakturę). Po kilku miesiącach użytkowania kanapa zaczeła skrzypieć i trzeszczeć jakby miała 20 lat. Nadmieniam, że mieszkam sama.Nie przychodzą małe dzieci, które mają w zwyczaju robić z tego typu mebli trampolinę :) .Kanapa stoi w pokoju dziennym i służy tylko do siedzenia. Ani razu nie była rozkładana do spania. Po złożeniu reklamacji w sklepie usłyszałam, że kanapy tak mają i nie ma powodu do przyjęcia reklamacji. Ponadto sprzedawca nie chce podać mi nazwy producenta. Proszę o radę co mam teraz robić? Pozdrawiam. Ewa

Dzień dobry, polecam oficjalnie wezwać sprzedawcę do wykonania obowiązków z rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2017 11:22 Obejrzało: 413 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dobry wieczór. To sprzedawca odpowiada względem Pani na za sprzedany mebel, a nie producent. Czy złożyła Pani reklamacje na piśmie i uzyskała taką samą odpowiedź, czy też była to rozmowa ze sprzedawcą, z której nie ma Pani żadnego potwierdzenia? Jeżeli byłby/byłaby Pan/Pani zainteresowany/zainteresowana współpracą z moją Kancelarią to zapraszam do kontaktu.. Z poważaniem, Marcin Kościuk.

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 lutego 2017 22:06

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.