Pytanie z dnia 03 kwietnia 2018

Witam. Chciałbym dowiedzieć się kto ma rację. Na koncie allegro sprzedającego została wystawiona negatywna ocene odnośnie transakcji. Sprzedający uważa że opinia wystawiona z mojego konta (ja nie kupiłem towaru ani nie wystawiłem opinie - zrobił to mój kolega, któremu użyczyłem konta) podchodzi pod zniesławienie i jest nieprawdziwa, ponieważ według regulaminu ich sklepu wysyłka jest realizowana w dwa tygodnie, a rozmawiając z Panią na infolinii ta zagwarantowała, że przesyłka dojdzie wcześniej. Gdy przesyłka nie została wysłana zgodnie z ustaleniami przez telefon, mój znajomy wystawił negatywną opinie na temat sprzedawcy i od tamtej pory ta ocena pozostaje na serwisie allegro.

Jeżeli będzie problem to musi Pan wykazać, że to nie Pan wystawił opinię , jeżeli faktycznie podchodzi pod zniesławienie. Można to zrobić chociażby poprzez ustalenie adresu IP.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 kwietnia 2018 23:53 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2018 23:53

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.