Pytanie z dnia 07 września 2021

Witam. Chciałabym się zorientować, czy jest jakaś szansa na wygranie sprawy z T-Mobile. Opiszę pokrótce o co chodzi. Umowa zawarta 30.05.2017 r w salonie. Umowa zawierana na firmę. W umowie zapisane że umowa zawarta na czas określony do 30.05.2019 r. Dokładnie w dniu zakończenia umowy numer przenieśliśmy do innego operatora z zachowaniem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z dotychczasowym operatorem. W zeszłym miesiącu dowiedziałam się, że mam zajęcie komornicze na koncie i sprawa dotyczy tejże umowy z T-Mobile, za rzekome zerwanie umowy przed terminem. Napisałam reklamację z prośbą o sprawdzenie. W odpowiedzi od nich dowiedziałam się, że moja umowa była tak skonstruowana, że miałam doładowywać konto na kwoty, najpierw 4 razy po 5 zł, następnie 8 razy po 40 zł i 12 razy po 80 zł, z tym, że o tych doładowaniach za 80 zł nie miałam pojęcia, bo opcja podobno była taka, że jak będę doładowywać konto tak jak w rozpisce powyżej, wtedy obowiązuje mnie data rozwiązania umowy. Ale mogę też dalej doładowywać konto po 40 zł, ale okres umowy wydłuża się wtedy o rok. Nie miałam o tym pojęcia. W mailu po interwencji napisano mi, że przecież warunki umowy dostałam od nich pod "linkiem" i podpisując umowę potwierdziłam, że się z tymi warunkami zgodziłam. Prawda jest taka, że nie miałam o tym pojęcia, bo po prostu pracownik w salonie nie poinformował mnie o tym, a ja po prostu uwierzyłam na słowo komuś, kto przedstawiał mi ofertę. Druga sprawa dotyczy pism w sprawie, których w ogóle od T-Mobile nie dostawałam, ponieważ wszystko wysyłali na adres firmy, która nie istnieje dobrych kilka lat, a na moim koncie w T-Mobile jest podany adres do korespondencji (mój domowy) na który były wysyłane faktury. Wygląda to po prostu na celowe działanie. Ja rozumiem, mój błąd, bo nie zajrzałam do regulaminu, ale nie dano mi go fizycznie do ręki, w umowie jest konkretna data zakończenia umowy i korespondencja która trafia na adres firmy a nie na adres do korespondencji. Coś tu nie gra. Jeśli jest jakaś opcja obrony, to bardzo proszę o namiar. Gdzie się w ogóle z tym udać, bo słyszałam, że rzecznik praw konsumenta nie zajmuje się sprawami firm... Pozdrawiam. Małgorzata.

Witam. Mogę pomóc, ale musiałaby Pani wysłać mi całą korespondencją (skany) z T-Mobile plus umowę plus regulamin promocji (lub regulaminy - jeżeli było ich wtedy więcej do umowy, którą Pani wówczas zawarła. Tam zapewne wszystko jest opisane - kwestia warunków umowy, kwestia rozwiązania, kwestia formy informowania o zmianie adresu podanego przy zawarciu umowy, etc.

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 września 2021 22:07 Zmodyfikowano dnia: 7 września 2021 22:07 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proponuję się zwrócić do Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 września 2021 23:08 Zmodyfikowano dnia: 7 września 2021 23:08 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.