Pytanie z dnia 12 października 2017
Witam, chcę wypowiedzieć umowę zawartą w czerwcu, telefonicznie z konsultantem cyfrowego polsatu. Umowa miała być w pakiecie smart dom, gdzie jako pierwsza usługa miał być telefon(przeniesienie 2 numerów do Plus) a druga telewizja. Do dnia dzisiejszego nie przeniesiono numerów a za telewizję muszę płacić 90zł, a miałem 50% tego. 2 razy wzywałem meilowo do doprowadzenia świadczenia usługi ale Polsat odsyła mnie do Plus, a oni nic nie odpisali. Czy mogę wypowiedzieć umowę z winy Cyfrowego polsatu i czy naliczą mi karę? Chciałbym już przenieść numery do innej sieci ale nie wiem czy mogę. Pozdrawiam i dziękuję.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.