Pytanie z dnia 06 grudnia 2023

Witam, 3 tygodnie temu zatrudniliśmy malarza do pomalowania nowego domu. Ustaliliśmy ustnie zakres prac. W piątek poinformował nas że skończył zapłaciliśmy mu bez zrobienia odbioru. Na następny dzień zobaczyliśmy fuszerkę, inspektor budowlany załamał ręce jak zobaczył fuszerkę malarza. Wszystko do szlifowania i robienia od nowa. Pan na poprawki był umówiony 3 razy i się nie zjawił. Zerwał z nami kontakt. Dostaliśmy kosztorys naprawy na 18800, a za usługę zapłaciliśmy 13300. Jak odzyskać chociaż te pieniądze, które zapłaciliśmy?

Dzień dobry, przede wszystkim należy zacząć od wystosowania umotywowanego pisma, wskazującego z jakich roszczeń z rękojmi Państwo korzystacie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 grudnia 2023 16:47 Zmodyfikowano dnia: 7 grudnia 2023 16:47 Obejrzało: 44 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.