Pytanie z dnia 10 marca 2017
Witam, 24 stycznia zawarliśmy umowę ustną w sklepie meblowym na kanapę gdzie czas oczekiwania miał być 5 tygodni. 7 marca minie 7 tygodni a kanapy jak nie było tak nie ma. Została wpłacona zaliczka 400 zł jak to dalej rozwiązać i czy mogę żądać zwrotu podwójnej zaliczki przez nie dotrzymanie umowy z ich strony? Na zaliczkę i zamówienie mam pokwitowanie a na stwierdzenie, że mieliśmy czekać 5 tygodni świadka i dwa nagrania rozmów z pracownikiem sklepu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli sklep nie wywiązał się z umowy, może Pan/i odstąpić od umowy i żądać zwrotu zaliczki. Zaliczka to nie zadatek i w przypadku rozwiązania umowy nie ma podstaw do żądania jej w podwójnej wysokości. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            

