Pytanie z dnia 29 września 2018

Witam. 18,09,2018r kupiłam samochód w salonie. Samochód miał być do odbioru 28.09.20018r. 26.09.Diler ponaglał zebym wpłaciła polowe kwoty i zarejestrowała samochód cały czas mówiąc ze auto będzie.Wszystko zrobione z mojej strony. 28.09 Pojechalismy po odbiór samochodu niestety samochodu w salonie nie ma nie dojechał. Moje rozczarowanie jest tak wielkie ze jestem stanie zerwac umowe czy mam takie prawo i ile dni mam na zerwanie. Co mam zrobic zeby zerwac umowe.Proszę o szybką odpowiedz

Dzień dobry, aby można było odpowiedzieć na postawione pytanie, należy się zapoznać z umową, jaką Pani zawarła ze sprzedawcą. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 października 2018 11:27 Zmodyfikowano dnia: 1 października 2018 11:27 Obejrzało: 477 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, a czy jest Pani konsumentem czy nabywała samochód na działalność gospodarczą? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 października 2018 12:29 Zmodyfikowano dnia: 1 października 2018 12:29

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.